Tuesday, February 1, 2011

Sesi TT ~ Kejutan Di 2011

Yes. Yes. Ada kejutan menanti family dan sahabat handai. Kejutan macam mana tu??? Dah nama pun kejutan, silalah tunggu ekk...

Hint. Hint. Bagilah kami hint? Kenapa perlu hint? Ia adalah kejutan, jadi sila tunggu dengan penuh kesabaran. Okay..Okay 1 word to describe it all...Since you ask...UiTM...Ceit!!!Itu bukan 4 words ke???Ehh banyak songeh pulak nak mintak lebih2..OKlah tu..

Saya minta semua bertenang...nanti saya akan umumkan diwaktu terdekat. Mungkin sekitar pertengahan bulan Februari ini.

Soalan cepu emas...Adakah anda akan mendapat baby? Ceit! Baby apanya kahwin pun belum. Ohh! Nak berkahwinlah ni ekk??? Ceit! Duit pun tak cukup nak kahwin sekarang. So ceritalah lagi. Ceciter. Ceciter. Ceciter. Nantilah belum ada masa nak cerita. Panjang cerita. Ponat den nak type, kejo ngah berlambak ni hah...

Sabar ya wahai kawan-kawan dan family. Ada waktu saya cerita, buat masa kini saya bagi intro dulu ini menaikkan adrenaline anda semua. Boleh? Sekian.

PS: Hanya budak-budak ofis saya sahaja yang tau!!!Jeng.Jeng.Jeng.

1 comment:

~ aiDa ~ said...

lecterer ke aizat weiyhhh??/ ke ko nk jadi VC terbaru??? huhu