Thursday, May 14, 2009

Di Sana Menanti Di Sini Menunggu

Berpeluh dahi aku dibuatnya (macam orang beriman sedang "Sakaratul Maut" pulak...hee) memikirkan tentang hal dunia ni...apa aku nak buat sekarang...aku merasakan diri aku dipersimpangan...

Yang mana satu harus aku pilih...ohh...jiwa kacau dah ni...kedua-duanya aku sayang...kedua-duanya aku cinta...susah.susah.haru biru aku dibuatnya...kedua-duanya penting dalam hidup aku...satu sudah lama berada di dalam pergelangan hidup aku...yang lagi satu apa kurangnya setelah ia sering tersemat didalam hidup...

Runsing.Runsing.Kepala pening. Kedua-duanya aku inginkan...mana kan mungkin pada waktu ini aku mampu memiliki kedua-duanya...ini semua mendatangkan padah.

Aku sekarang ini diibaratkan macam Christiano Ronaldo, nak stay kat MU ke nak Blah ke Real Madrid...hahaha *ketawa seorang diri dengan penuh lagak sexy

ADA SESIAPA BOLEH BANTU MENYELESAIKAN MASALAH INI???




*yang mana satu sepatutnya aku pilih untuk digantikan dengan yang baru...susahkan nak buat pilihan???hehe...;-p

No comments: