Saturday, December 4, 2010

Anger

WTH!!!Are you that stupid or that bangang cannot masuk to test client?Hello BOSS!!!You're a supervisor siap dah pergi training and KT bagai sampai US. IT untuk Time Managment pun tak tahu ke? You don't even know how to go to PA30?WTF!!!

Memang sumpah seranah aku dalam hati di pagi Sabtu nih. Seriouslah, kau datang kerja makan gaji buta. Aku lainlah, walaupun aku datang kerja main Facebook or tengok You Tube sebab aku tak ada kerja sangat. Kau nak siapkan documentation untuk buat transaction IT2001 seminggu. Aku 10 minit dah settle bai kau siap dengan steps lagi.

Gila. Gila. Tak akan aku pula yang nak kena siapkan documentation untuk kau. kau itu dahlah Supervisor yang telah demoted and kerja kau cuma buat documentation. Gaji besar, siap nak angkat Mercedes two door (second hand je!) itu pun tak tahu-tahu lagi. Gila apa ni weih. Bengang kau tau tak? Setahun lebih kau dekat project ini apa ke benda alah yang kau buat? Shit!!!

Management pun satu hal. Apa punya bodohlah kepala-kepala di atas. Ini SAP punya enviroment bukan Bank HSBC. Apa kejadah tak boleh bawak phone masuk. Botak baru masuk lagi seorang bodoh. Aku dah explain dekat kau mana boleh salahkan anak-anak buah aku sebab testing tak termaktub dalam kerja dia orang. Itu bagilah sama itu USER. Biar dia orang verify. Aku dah explain agent-agent tak ada pending sebab dia orang. Kau tak paham. jangan sampai aku jadi RACIST OK!!!

Stress aku ini hari, memang dengan segala hormatnya aku akan balik awal sekejap lagi. Any issues just give me a call. I continue to work from home. Banyak kata-kata dan cacian terbuku di dalam hati. Redha ajelah, cukup setahun lepas dapat bonus kedua aku chiow.

1 comment:

Anonymous said...

PA30...?sonang jo...